środa, 1 czerwca 2016

Lil Ricky Rocker (Illuminati)


Żyję, i mam nadzieję że Wy też macie się nieźle :P Bardzo Was przepraszam za tą długą przerwę i postaram się to nadrobić(mam nadzieję że Krysia też zmartwychwstanie bo nie pisała jeszcze dłużej niż ja xD)
Jak chyba wszyscy wiedza, dzisiaj jest dzień dziecka, i z tej okazji w moje łapki dostał się drugi model w skali Traditional- Lil Ricky Rocker.


 Został zakupiony na Monocerusie, o czym świadczy plakietka przyczepiona do opakowania.
 Wraz z modelem, w pudełku był również katalog i ulotka.
 Konik jest maści tarantowatej, jego rasa to Appalloosa. Jest ukazany w stępie lub jak twierdzi Capricorn- w westernowym kłusie.
 Lil ma gęsty, prosty ogon przekrzywiony lekko w prawą stronę.
 Zdecydowanie jest to ogier :P Jego genitalia sa szare z jaśniejsza plamką. Nie ma na brzuchu napisu z imieniem, co mnie w sumie dosyć zdziwiło.
 Chociaż ogon jest gęsty, to ogierek ma krótką i równo przycięta grzywę, oraz swobodnie zwisającą rzadką grzywkę.
 Ma 16 cm wysokości w kłębie- w przeliczeniu skali wychodzi, że ma 144cm- kucyk z niego :P Na zdjęciu porównanie do Snowmana- widać również, że ma od niego bardziej żółtawy odcień sierści.
Jego kopytka są cudnie pocieniowane- brązowe w ciemniejsze paski, niestety każde jest innej wielkości i wygląda to mało anatomicznie.Nie maja również niestety wyrzeźbionych strzałek.
Lil ma szare chrapki z plamkami, bursztynowe oczka i brązowe w środku uszka, co nadaje mu bardzo sympatycznego wyrazu pyszczka :3

A Wy jakie prezenty dostaliście? Jakie ładne modele może? Chwalcie się :D

9 komentarzy:

  1. Gratki Lila! Bardzo fajny z niego model :D mój egzemplarz ma wszystko ok z kopytami... Ale nie stoi na przedniej prawej nodze :/ do mnie przygalopowały wczoraj Vanilla ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie mam szczęścia do tych kopyt, Lil ma różnej wielkości a Snow Krzywe od spodu i trochę nie stoi XD Ale dziękuje i również gratuluje :P

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog!
    Swojego Lil'a mam już prawie rok i bardzo zacny z niego pan. Mój też ma mały problem z kopytami, ale urokiem nadrabia wszystko.
    Ja to dopiero będę konisko zamawiała na dzień dziecka ;)
    Gratki Lil'a! Więcej notek poprosimy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , że masz ten model
    Jest on naprawdę cudny i ta maść
    co tu dużo mówić piękny <3
    Fajnie , że wróciłaś !!!
    Czekam na kolejne posty ja dostałam
    parę schleichów :)

    OdpowiedzUsuń