niedziela, 15 listopada 2015

Halo,halo tu Illuminati

Witajcie na naszym nowym blogu!

Prowadzę go ja (Illuminati) i Krysia. Na wstępie zaznaczam, że wiemy, że nazwa nie jest poprawna, więc to specjalnie. Będziemy tu wstawiać wszyyystko o schleichach: tutoriale, zdjęcia, oceny różnych modeli, dnie z życia stajni i co tam się jeszcze uda wymyśleć :P

Trochę o mnie

Mam kilkanaście lat, a swoja przygodę z końmi schleich zaczęłam jakiś rok temu. Jeżdżę konno od trzech lat i zaczynam jeździć na zawody <3 . Mam 10 koni schleich, 6 ludzików i jeszcze nierozpakowany kalendarz adwentowy 2015 ^^ Lubię czytać, rysować i robić zdjęcia, ale nie mam zbyt wiele czasu na to ze względu na szkołę :/ Mam stronę na Facebooku: Ech ciężkie jest życie Araba i kanał na YouTube Arabeł film studio.

Moje schleichy ;)

W tym pierwszym poście może przedtawię Wam  moje konie i ludzi schleich :*

                                                                                Ludziki

  1. Martyna, lat 21. Stajenna, czasem prowadzi jazdy.
  2. Ben, lat 25. Właściciel stajni, jeździ westernowo
  3. Asia, lat 12. Regularnie jeździ rekreacyjnie, niedawno po raz pierwszy skoczyła.
  4.  Wiktoria(w czerwonym fraku), lat 19. Jeździ sportowo, skacze do 120 cm, będzie dzierżawić konia.
  5. Małgosia, lat 22. Współwłaścicielka stajni, często jeździ na zawody skokowe lub WKKW





Call of Beauty
Klacz SP, prywatny koń Małgosi.Głównie do skoków, bardzo grzeczna
Bajka
Klacz Tinker, do hipoterapii i rekreacji. Była kiedyś zajeżdżana, ale przez swojego poprzedniego właściciela wszystko zapomniała i trzeba było jej przypomnieć.

Maverick
Wałaszek islandzki (tak, wiem, że to klacz, ale najpierw ktoś mi powiedział, że to ogier, więc został wałach xD) do rekreacji dla nieco lepszych jeźdźców. Ma trudny charakter, ale jeśli się z nim ,,dogada" bardzo ładnie chodzi.
Akropina  vel Kropcia

Klacz Knabstrupp, do rekreacji i drobnych zawodów ujeżdżeniowych. Żwawo chodzi, wymaga delikatnej ręki.

Carmel
Klacz  Haflinger, rekreacyjna- wszechstronna. Potrafi jeździć na samym cordeo, Ben czasem jeździ na nie zawody westernowe

Gwiazdor
Ogier pinto, chodzi w westernie, rzadziej w klasyku. Potrafi nieźle skakać, ale tego nie lubi. Ulubiony koń Bena
Hermes
Ogier Hanowerski, do rekreacji dla osób bardziej zaawansowanych, skacze konkursy do L. Najnowszy koń w stajni.

Czekolada
Klacz Hanowerska, sportowa. Chodzi WKKW do 130 cm, dość kapryśna z charakteru. Wiktoria może będzie ją dzierżawić.
Quicksilver
Ogier Carmague, młody, ma 4 lata. Bardzo lubi skakać, jego rekord to 140 cm. W przyszłości będzie chodził zawody.
Fistaszek
Źrebak andaluzyjski, trudny z charakteru. Gryzie i kopie.


No, to chyba już koniec tego postu. Do zobaczenia wkrótce! ;P

2 komentarze: