poniedziałek, 30 listopada 2015

Sesyjka:* (Illuminati)

Krysia, wyślę ci paczką trotyl -'- Za to że nic nie wstawiasz -'-
Tagg, wiem, miał być dzień z życia stajni, ale wczoraj byłam na sesji no i ten, muszę Wam dać moje zdjęcia :P U niektórych śnieg spadł, a u mnie zdjęcia jak w środku lata xD Sesja była pod hasłem ,,Dzikie konie", ale mam kilka zdjęć z ludzikami^^

Na początek te z ludzikami: Do pierwszego zdjęcia Pozuje Martyna i Hermes. Nie, po jej ręce nie łażą mrówki, po prostu trochę się pobrudziła xD

Następne fotki to Quicksilver i Wiktoria prezentujący żółty komplecik z zamówienia. Pozwoliłam go sobie wziąć na kilka zdjęć, nadal jest w idealnym stanie.


Bajka i Gwiazdor- love story :*
A tutaj całe stadko^^
Tarzanko Bajki i Hermes na straży xD
Kropcia drapie Mavericka :P
I najlepsze na koniec- Gwiazdor. Po prostu zakochałam się w tym zdjęciu :o
Jak Wam się spodobała sesyjka? Na ile oceniacie w skali 1-10?


5 komentarzy:

  1. Piekne zdjęcia!!! :)) Cudoffne... Zazdro talenta ♥
    ZAPRASZAM DO SKOMKOWANIA:
    kolekcjamh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sora,zły adres :( tu masz dobry :)
      http://kolekcjamh.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dzięki^^ Ale zdjęcia też zależą w dużej mierze od światła i aparatu ;) Na szczęście mój tata interesuje się fotografią, więc aparat mam dobry ;)

      Usuń