wtorek, 17 listopada 2015

O moich kompletach, recenzji i rozwalonej linijce(Illuminati)

To może zacznę od końca, czyli od linijki. Tja... Dzisiaj w szkole na początku lekcji chciałam wystrzelić kulkę z linijki,wygięłam ją lekko i nagle BUM i nagle zamiast jednej linijki mam pięć, każda w innej części klasy XD także ten, tak właśnie eksplodowałam linijkę.
Dobra, a teraz już na serio: robię komplety dla koni Schleich! Jeśli chcecie, możecie zamawiać, jeszcze nie wiem dokładnie po jakiej cenie, ale podejrzewam, że taki bardziej skomplikowany komplet eskadrona(np. Nici albo cross), czyli czaprak,owijki, nauszniki, ochraniacze, derka,kantar i uwiąz będzie kosztować pewnie coś kolo 20 zł. A komplety serio są ładne. W sprawie kupna lub ewentualnej wymiany, pisać do mnie na Facebooku 😜 na razie nie uraczę Was zdjęciami, niedługo powinny do mnie przyjść kółeczka i karabińczyki, zrobię kantary i uwiązy, a w weekend postaram się pójść na sesję 😘
No i ostatnia sprawa: zamierzam zrobić recenzję jednego z moich koni Schleich, którego wybieracie?
1. Klacz Tinker 2004
 2. Klacz islandzka 2015
3.Klacz z zestawu turniejowego 2014
5.Ogier Carmague 2012
6.Ogier Pinto 2007
7. Ogier hanowerski exclusive 2009

8.Klacz hanowerska 2013
9. Klacz Haflinger 2013                                                                                                                          
10. Źrebak andaluzyjski 2007
11. Klacz knabstrupp 2007

Którego konia recenzję  chcecie? Proszę o aktywność :* ;)







5 komentarzy:

  1. rozwalona linijka XD
    ja to bym chciała recenzje ogierka hanowerskiego exclusive
    a co do zestawów to może kupię jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta linijka tak eksplodowała XD zestawy dam zdjęcia w weekend, a recenzję postaram się niedługo wstawić 😘

      Usuń
  2. Prosze o recezje nr 3, bo zastanawiam sie nad kupnem :)
    Pzd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, zrobię jakoś niedługo :) Pozdrawiam :)

      Usuń