czwartek, 21 stycznia 2016

Jeździły sobie dwa Batmany, jeden żółty, drugi różowy^^(illuminati)

Krysia zabiję cię jak czegoś nie wstawisz!
Albo lepiej obedrę ze skóry i poleję kwasem solnym, żebyś błagała o śmierć -'-

Ostatnio byłam na sesji dwóch kompletów Batmanowych:  różowego i żółtego, oba na zamówienie. Koszt kompletu (razem z kantarem uwiązem i owijkami, których nie ma na zdjęciu) to 20 zł :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)







Różowego Batmana prezentuje Raptus i Asia, a żółtego- Kropcia z Wiktorią.
Pożegnam Was tym zdjęciem baławanka zrobionego przez Natalkę i Asię(tej to chyba gorąco musi być xD)
P.S. Uaktualniłam stronę z moimi figurkami, także można już zajrzeć i poznać bliżej nowe konisie^^

5 komentarzy:

  1. A ja nadal nie umiem zrobić nauszników ._. O ile podstawa jest okej to nie daję rady ładnie zwinąć uszu.... :c
    Różowy batman cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawałam tutorial jakiś czas temu ;)
      Dzięki :3

      Usuń
    2. Wiem, że dawałaś ale nie umiem tych uszu zawinąć by ładnie wyszło :/

      Usuń
    3. Musisz posmarować połowę jednej treony klejem i drugą połowę drugiej strony klejem iskleić te dwie posmarowane połowy xD

      Usuń
  2. Super blog, zapraszam na mój www.Wonderpowerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń