środa, 20 stycznia 2016

Zimowa sesja nowych horsów(Illuminati)

Oto moje nowe horsiaki, moim zdaniem są świetne<3  Wszystkie zostają u mnie, tylko Nugat(arabek) wyjechał do koleżanki na wymianę ;) W zamian za niego przyjedzie do mnie nowiuśki ogier fiordzki ^^ Sesja była robiona po odwilży, więc nie wszystkie zdjęcia są śniegowe xD
 Raptus-wałach lipicański:)
 Ogier mustang- Eskudero (nazwany tak na prośbe koleżanki)
 Ogier Palomino-Sol
 Klacz Andaluzyjska- Klara
 Nugat i Sol ;)
 Cukierek ze swoja matką- Carmel
 Klacz perszeron Rapsodia i klacz Przewalskiego- Bona
 Nugat en face xD
 Bona z przymarzniętymi kopytami xD
 Ogier andaluzyjski-Sztorm
 Rapsodia
 Rapsodia i Klara- dobrały się siwuski <3
 A tu taka groźna walka Eskudero ze Sztormem xD
A na koniec znowu Sol- już kocham tego konia na sesje <3
Tak jeszcze w bonusie, dwie nowe klacze- Kimberley(andaluzyjska) i Szamanka (fiordzka)
Chcecie tutorial jak bezpiecznie zapakować schleicha do wysyłki? ;)


2 komentarze:

  1. Szczęka mi opadła, jak zobaczyłam te zdjęcia. Perfecto! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:kolekcja-lotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Chciałabyś recenzję któregoś konia może? Na bloga zajrzę na pewno :*

      Usuń