środa, 9 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy- rzeczy 5-8 (Illuminati)

Kolejne cztery okienka kalendarza otworzone!
5. Historyjka zawodów świątecznych cz. 1
W okienku nr. 5 jest mała książeczka, ma 5x7 cm i zawiera pierwszą część przygód Vanessy i jej konia- Stelli.
Jest napisana w 5 językach, z tego co mi wiadomo: angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim i francuskim. Szkoda, że nie ma po polsku, ale nie jest napisana zbyt skomplikowanym językiem, także da się przeczytać ;)
Ogólnie pierwsza część opowiada o tym, że  Vanessa ma wystartować w wielkim turnieju świątecznym, a nic jej się nie udaje. Dalej  nie będę Wam spojlerować :P

 6.Jeździec skokowy
Na Mikołajki dostajemy jeździczkę skokową.
 Jest ubrana w ciemnobrązowy toczek i buty, jasnobrązowe bryczesy i zielono-różową marynarkę. Słowem: pod kolor reszty zestawu. Niezbyt mi się podoba połączenie ciemnej zieleni i jasnego różu, ale nie jest źle ;)
 Malowanie jest dosyć kiepskie- kolor często wychodzi za linię.
 A tak się prezentuje nasza amazonka na koniu wraz z całym zestawem. :)

 Jeszcze jeden minus- minę ma taką, jakby chciała mnie zabić xD

7.Drążek
Kiedy otworzyłam okienko, okazało się, że jest puste :o
Drąg przez szparę wpadł do okienka poniżej-na szczęście było już wcześniej rozpakowane, także mogłam go wyjąć xD Z tego okienka wcześniej wyjęłam również tabliczkę pod przeszkodę, której chyba nie powinno tam być :/
 Drąg jest biały w ciemnozielone paski, pod kolor kurtki naszej jeździczki.
Jest dosyć krótki, ma mniej niż 10 cm.
 Pomalowany jest dosyć starannie, tylko w jednym miejscu jest rozmazane. Drąg jak drąg, chyba nie ma co się nad nim rozwodzić ;)

8. Krzyżaki do cavaletti
Ósmego dnia adwentu  znajdujemy dwie białe podstawki pod drąg.
 Mają kształt ,,X" i są dosyć stabilne ;)

 Oto kilka sposobów zastosowania:
 Cavaletti
Podwyższone cavaletti

 Mała przeszkoda
 Pół koperty(jak ma się więcej stojaków i drągów można zrobić całą xD)
 Podwyższone drągi
 Mała przeszkoda ze wskazówką

Ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia! Miłej zabawy!
P.S Co dostaliście na Mikołajki? Ja smart cover na  Ipada i 200 zł ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz