piątek, 4 grudnia 2015

Tutorial: Jak zrobić nauszniki?(Illuminati)

Hej! To mój pierwszy tutek, jakbyście czegoś nie rozumieli, piszcie w komentarzach ;)

Potrzebujemy:
- Filc
- Papier
- Ołówek
- Duże i małe nożyczki (jak ktoś nie ma dwóch par, wystarczy jedna ;)
- Dobry klej
 Wykonanie:
Rysujemy i wycinamy ,,podstawę" naszych nauszników- musi być trochę większa, niż rozstaw uszu konia.
 Mierzymy, gdzie będą się znajdowały uszy- w razie czego powtarzamy krok pierwszy ;)
 Zaznaczamy gdzie są uszy i wycinamy dziurki- nie muszą być idealnie okrągłe.

 Mierzymy, czy podstawa pasuje. Jeśli się przerwie, nie szkodzi, papier jest mniej elastyczny niż filc.
 Odrysowujemy naszą podstawę na filcu...
 ... i wycinamy.
 Mierzymy, czy pasuje ;)
 Teraz zrobimy ,,nauszniki właściwe", w sensie te ,,pokrowce" na uszy (nie wiem jak to nazwać xD) Najpierw mierzymy, ile ma ucho konia. Zawsze dajemy trochę zapasu.
 Na filcu rysujemy okrąg o promieniu nieco większym od długości ucha konia
 Wycinamy i przecinamy na pół ;)

 Każdą połówkę smarujemy klejem z dwóch stron po brzegu do połowy( wiem skomplikowane xD)
 I sklejamy w stożki^^
 Smarujemy dziury i podstawy stożków klejem i sklejamy :)

 Wygląda to tak ;)
 Teraz dorabiamy ozdoby, lamówki, znaczki czy co tam chcemy ;) U mnie są to nauszniki Batmana na zamówienie ;)
 Gotowe! ;)

Jaki chcecie następny tutorial? :)

10 komentarzy:

  1. Wreszcie ktoś to fajnie opisał :D Już się biorę za robienie!
    Może tutorial jak robisz czapraki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam gotowy na kantar, myślę, że będzie następny :* Jak zrobisz, to wyślij zdjęcie :P Aa i nie zapomnij wspomnieć, że robiłaś na podstawie tutorialu XD :P

      Usuń
  2. Zrobiłam według Twojego tutorialu nauszniki i bardzo mi się podobają :). Fajny sposób tak w ogóle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wyślesz mi zdjęcie? :) Na FB:Julianna Fabijaniak lub Arabeł- model accesories

      Usuń