czwartek, 11 lutego 2016

Quarter Horse - Ogier Collecta

Ostatni z pierwszej trójki, czyli Amigo. (Przepraszam za jakość :c )
Dzięki Amigo zaczęłam interesować się CollectA.
Zobaczyłam sesję zdjęciową u jednej osoby z naszej
grupy na facebooku. Zakochałam się *-*

Zarys mięśni jest, wszystko fajnie, ale nie ma kasztanów na nogach.
Koniuch ma trzy skarpetki i strzałkę na głowie.
U Collecty to chyba normalne, że konie mają inne kolory grzywy i ogona :P

No i mamy głowę :)
Ciemne chrapki, rozwiana grzywa i śliczna biała strzałka.

Grzywa.. 8/10
Model bardzo mi się podoba, ale grzywa.. Urywa się w
3-4 szyi, czego bardzo nie lubię. Lekko uniesiona, co specjalnie
mi nie przeszkadza, bo koń jest spłoszony i rzuca się do ucieczki, albo wykonuję
jakieś "zadanie(?)" jeźdźca w stylu west.
(Nie znam się! XD)
(Wyobraziłam sobie Amigo płoszącego się na widok roweru. Przecież te bestie zjadają konie!)

Na koniec taki michu. Bardzo lubię ten model.
Oceniam go 9/10 ze względu na brak grzywy w 1/4 części szyi,
oraz brak kasztanów.



Dum Dum Dum..
Który horseł idzie do opisu? ;D
- Siwa Klacz Arabska CollectA
- Siwy Ogier Lipicański CollectA
- Jeleni Ogier Luzytański CollactA

*Post był już dawno w wersji roboczej, ale zapomniałam opublikować XD *

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny ogier :)
    Ja też mam kilka koni z collecty
    Opisałabyś Jeleniego Ogiera Luzytańskiego CollactA ?? Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna jestem zakochana w tym moldzie.
    Bardzo mi się podoba, tak samo jak opis.
    Bardzo treściwy i milo się czyta :).
    Ja również poproszę jeleniego luzytana, jestem go bardzo ciekawa!
    Ah, i zapomniałabym. Ogier ma "wygoloną" grzywę, westowcy czasem tak odcinają grzywy ;). I ogier wykonuje obrót na zadzie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model zaczął moją przygodę z collecta. Miło, że komuś podoba się mój "styl" pisania ;D Zabieram się za opis luzytana :) Co do grzywy i pozy konia, dziękuję za informację. Wcale nie znam się na westernie, chyba muszę nadrobić XD
      Pozdrawiam!

      Usuń