sobota, 27 lutego 2016

Zestaw westernowy (Illuminati)

Na wstępie przepraszam, że tak długo nic nie wstawiłam, ale nie miałam czasu iść na sesję :p
W międzyczasie doszły do mnie nowe rzeczy: ogier fiordzki z wymiany( Ramzes, ogier knabstrupp nie ma nazwy :)) i laleczka lego belville o imieniu Marcelina.
Na zdjęciach widać obiecany zestaw westernowy oraz siodło klasyczne które zrobiłam kiedyś xD











 Kantarek z wymiany :)
I taka miłość Ramzesa i Marceliny <3
Chcecie zobaczyć  meksykankę dla Snowmana? Jak nazwać knabstruppa?
Żegnam :P

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;)
    Siodło bardzo ładne :)
    Knabstruppa możesz nazwać Rozmaryn , Sabat , Indygo
    Fajnie jak pokażesz tą meksykankę :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzędy jeździeckie - dodatkowo fajnie dopasowałaś do koni. Bardzo realistyczne ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Paulina

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rzędy piękne jak zawsze :). Pocwiczylabys jeszcze trochę nad estetyką i było by idealnie! :o
    Z chęcią zobaczę meksykanlę ^^.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n:
    abouthorses5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń