wtorek, 16 lutego 2016

Recenzja mojej nowej miłości- Snowmana (Illuminati)

Dzisiaj były moje imieniny- iiii dostałam Snowmana! Oto jego recenzja :)
Cały koń prezentuje się w ten sposób:

Jest modelem Breyer Traditional, czyli w skali 1:9. Ma około 17 cm w kłębie i 22 do uszu, czyli normalnie jak na breyera :)
 Na zdjęciu może tego nie widać, ale jest maści siwej w hreczce. Jest nieco matowy, co go odróżnia od innych koni tej firmy :)
 Na pysku ma wyrzeźbione żyłki i słabiznę nad okiem. Oko dokładnie pomalowane.

 Snowman ma lekko wyrzeźbione i pomalowane na czarno kasztany, które dosyć wyraźnie odcinają się na białej sierści. Osobiście wolałabym je nieco jaśniejsze, np brązowe.
 No i dochodzimy do dwóch minusów modelu.  Kopyta są dosyć nierówne i odstają od podłoża. Ale przynajmniej ładnie pomalowane :P
 Drugi minus to genitalia. Są trochę hmm... za duże jak na mój gust xD
 Kopyta mają wyrzeźbione strzałki, a na brzuchu złotymi ozdobnymi literami jest napis ,,Snowman"

Ogon jest moim zdaniem piękny- Gęsty i falowany, wyrzeźbiony ,,każdy" włos, jest to niewątpliwie jedna z większych zalet Snowmana.

Od przodu wygląda bardzo sympatycznie, jakby był zaciekawiony :P

To będzie chyba na razie tyle ;)



A tak z innej beczki, zrobiłam moje pierwsze siodło westernowe, jak dorobię resztę zestawu to będziecie chcieli zdjęcia? :P Pisać :*

17 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczę twoje siodło! :)
    Snow uroczy, jakbym interesowała się kolekcjonerstwem, na pewno by u mniejsze zagościł ^^.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia siodła pewnie dam jutro lub jakoś w najbliższym czasie, n arabie robię resztę zestawu :)

      Usuń
  2. Kupisz sobie więcej breyeroe? Ja uważam, że to strata kasy. Za te pieniądze kupisz sobie z 7 figurek Schleichow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam się podoba, może kiedyś kupie więcej, ale na razie nie zamierzam :)

      Usuń
  3. Fajny opis :)
    Co do przednich kopyt, ja również posiadam ten model i ma równe kopytka...
    Ja również chciałabym zobaczyć siodło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, może to jakiś błąd w produkcji... A krucho, ważne że stoi XD

      Usuń
  4. Gratuluję modelu, piękny jest!
    Nie zgodzę się, że on odróżnia się od innych Breyerów matowością - jest sporo matowych Tradów (Walentyna, Sshameless, Topsails itd). Jego genialna też wydają mi się dobrej wielkości, ale każdy patrzy nieco inaczej. Tak czy siak śliczny koń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hors - 8)
    Siodło - A ja widziałaam 8)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Koń cudny, tylko te kopyta :/. Jak już napisała Magdalena Wróblewska jest dość dużo matowych Breyerów :). Ja sama mam dwa matowe xD.
    Co do siodła, to ja już je widziałam i jest przepiękne :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne zdanie jak Ola Panek :). Chętnie zobaczyłabym rząd :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro pewnie pójdę na jakąś sesję i wstawię zdjęcia, również pozdrawiam :P

      Usuń
  8. Piękny ten snowman :)
    Chętnie zobaczę twój rząd ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj pewnie coś wstawię, nie miałam czasu robić zdjęć ale dzisiaj byłam na sesji :P

      Usuń