poniedziałek, 15 lutego 2016

Tak o wszystkim i o niczym :p (Illuminati)

Kochani, dzisiaj niestety wróciłam do szkoły, ale to oznacza dobrą wiadomość dla
Was: powrót do pisania tutaj postów! Jutro mam imieniny i Snowman wreszcie będzie mój<3 Na feriach byłam na obozie końskim gdzie udało mi się pobić chyba wszystkie moje rekordy skoków: 120 cm wzwyż(stacjonata), 150 cm wszerz (okser) i parkur 95cm (co prawda krótki, bo taki jak na BOJ, no ale zawsze :p). W mojej kolekcji pojawiła się nowa figurka- ogier knabstrupper z 2011 roku, chyba wycofany. Jakieś pomysły na imiona?

Wstawiam Wam tutaj dosyć starą sesję- bo z 2 stycznia, ale wcześniej nie pokazywałąm jej, także git :3 Sesja ma tytuł ,,Pięć(dziesiąt) twarzy izabelków" (xD), a natchnęło mnie do niej, gdy zobaczyłam, że mam sporo koni maści izabelowatej lub jakiejś podobnej :).
Zapraszam do oglądania :*









A, i jeszcze jedno: dziękuję z atyle komentarzy, to naprawdę motywuje! <3

4 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia! :) Gratuluję nowych osiągnięć w jeździe konnej ^-^.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja <3
    Gartuluję skoków :)
    Też jadę na obóz konny ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń